Pregled sezone i najava brdske trke Vlasenica 2017.

PIŠE: RIJAD BEGIĆ
FOTO: Autosport.ba Arhiv, BT Vlasenica 2012.

Ovogodišnji šampionat BiH na brdskim stazama broji ukupno 9 trka. Zbog njihovog rasporeda,sezonu bismo mogli podijeliti u omjeru 4:5. Sve je krenulo u Skradinu dominantnom pobjedom Suada Hote i činilo se da će ovo biti njegova godina za pamćenje. Sve je tako izgledalo i u Kotoru do druge vožnje kada je udario u šikanu i ozbiljno oštetio svoju Lanciu. Tako je Kotor bio u znaku Saliha Ljubijankića kao i naredna trka u Malačkoj. Zatim je došla na red Jahorina koju su mnogi odlučili da preskoče. Na toj trci zablistao je novi takmičar u šampionatu, Edis Hadžipašić. U nastavku sezone nas očekuje gust raspored trka. Vozači će imati tri “paklene” sedmice kada će se voziti isto toliko i trka. Prva na redu je Vlasenica 22/23.7.2017.,a nakon nje slijede Lopare 29/30.7 i za kraj spektakularna trka u Cazinu 5/6.8.2017.

Polovinu sezone smo iskoristili kao priliku da kontaktiramo neke od vodećih vozača u njihovim klasama i tražili njihov osvrt na dosadašnji tok sezone.

Dejan Vujasin, klasa N2:
Od četiri trke vozio sam dvije, Skradin i Split. Mogu reći da sam zadovoljan postignutim. Klasa N2 je skoro najbrojnija klasa u BIH i zadovoljstvo mi je takmičiti se. Moja procjena je da će se do kraja sezone voditi neizvjesna borba za titulu.“

Goran Dojčinović,klasa E1-14:
Šampionat po meni nije kao što je bio nekada. Puno trka u inostranstvu što puno poskupljuje takmičenje i ostavlja prostora za kalkulaciju, to jeste takmičari koji imaju finansije idu i uzimaju titule na broj bodova, a oni koji nemaju – ne idu. Mislim da to nije popularizacija autosporta BiH. Također, veliki broj trka, skupa kotizacija – sve to vodi ka propadanju autosporta što se vidi iz priloženog, opet kažem to je moje mišljenje. Mislim da bi onaj ko ima novaca, ili sponzore, trebao voziti “vani” CEZ ili neki sličan šampionat, a ovi koji nemaju da se ovdje bore. Krug je “legao”,a i brdo će ovakvim tempom. Rješenje je smanjiti broj trka, kotizacija da ide u nagradni fond kao nekada i to bi bilo rješenje da se takmičari vrate na stazu. Što se tiče moje klase nisam vozio prve dvije trke. Prvi sam trenutno, međutim nije to trkanje nego više vozanje jer nema konkurencije na svim trkama i nema smisla. Imam određene probleme s Hondom. Auto se pregrijava, ali za narednu godinu u pripremi je novi motor od 1600 ccm što znači i promjenu u klasi, a nadam se da će biti gotov do zadnje trke kako bih ga mogao testirati.

Bakir Hadžić,klasa E1-16:
Što se tiče ove sezone, trenutnim stanjem mogu biti zadovoljan. Imao sam problema s automobilom i to mi je otežalo posao u velikoj mjeri. Iz N3 nam je došao Salih Ljubijankić. Čini se da je taj auto izuzetno dobro pripremljen, ali na meni je da se borim do kraja i tražim svoju šansu. Po mom mišljenju,šampion će postati ko bude imao više sreće jer svi smo jako blizu. Žao mi je što moj dosadašnji glavni konkurent, Nihad Seferagić, ove godine ima velike probleme s automobilom pa nije uvijek u vrhu.

Edis Hadžipašić,klasa E1-17:
Što se tiče prošlih trka ne mogu ih puno komentarisati jer su moje prve trke u karijeri. Samo sam razmišljao kako da izvezem na najbolji mogući način i bez grešaka koje bi me dovele do izlijetanja sa staze. Kako mi je ovo prva sezona u karijeri, moram biti zadovoljan. U Splitu sam imao tehničkih problema s autom pa je to razlog zbog kojeg sam završio treći na toj trci. Na Jahorini sam vidio svoju priliku i objeručke je prihvatio. Trud se, hvala Bogu, isplatio i pobijedio sam. Ruku na srce,moram biti realan i reći da vodim u klasi zahvaljujući nesreći Suada Hote. Realno govoreći on je broj jedan u klasi. Imam u planu da vozim sve trke do kraja sezone, naravno ako auto bude funkcionisao kako treba. S nestrpljenjem čekam Vlasenicu i radujem se novom nastupu. Vidimo se u Vlasenici!

Brdska trka u Vlasenici ima sigurno najdužu tradiciju održavanja. Na toj stazi se vozio i šampionat bivše Jugoslavije, a uvijek je privlačila veliki broj vozača i publike. I ove godine očekuje se da svi najbrži vozači stignu u Vlasenicu i nastave borbu za titulu. Trenutni izgled staze je nešto drugačiji od onog prijašnjeg i koristi se od 2015. godine. Dužina od 5.650 metara svakako znači manji izazov za automobile, ali sama staza je i dalje ostala veliki zalogaj za vozače. Rekord staze u vlasništvu je Suada Hote, a da li će neko popraviti njegovo vrijeme saznaćemo već u nedjelju 23.7.2017.