Miljković najbrži na Nagradi Banja Luke

Trka u Banjoj Luci uspješno je održana, a i pored nekoliko ozbiljnih izlijetanja svi takmičari su dali odlične ocjene za organzaciju trke. Posebno je pohvalno i to da sigurnost mnogobrojne publike nije bila upitna, što se potvrdilo i nakon što su dva takmičara svoju trku završila pored staze.

PHOTO: AutoMotoFoto.com

PHOTO: AutoMotoFoto.com

U ukupnom poretku trke najbržio je bio gost iz Srbije, Nikola Mijković, koji je sa svojom Hondom Cvivic Type R pokazao odlične vožnje, te upisao pobjedu kako u ukupnom poretku trke tako i u poretku Šampionata AMSS SAS iz Srbije.

Od domaćih takmičara najbrži je bio Šefik Pehlić sa Subaru Imprezom STi, koji je očito u sve boljoj formi. Na ovoj trcvi on je tako upisao i prvu pobjedu u najbržoj klasi Šampionata BiH, H15. Također, u ovoj klasi je izostala dominacija Suada Hote, koji je bio uvjerljivo najbrži na treninzima i prvoj trci, ali se tokom druge trke je zbog kvara na mjenjaču morao zadobvoljiti drugim mjestom u klasi.

Opet treba izdvojiti izvrsnu i uzbudljivu borbu u klasi N2 gdje su snage opet odmjerili Goran Dojčinović, Srđan Maksimović i novjalija koji je već upisao jednu pobjedu, Slaviša Riđešić. Ovaj put Dojčinović je na domaćem terenu bio neuhvatljiv, ali bez obzira na to nije imao priliku da se opusti uz tempo Riđešića koji je stigao do drugog mjesta, i Maksimovića na trećem mjestu.

Priliku da nastupi na domaćoj trci nije propustio ni Vladimir Ilić u Hondi Civic. Izuzetno talentovani i nekadašnji šampion pokazao je da pauza koju pravi od trkanja ne utiče na njegovu formu, pa je uz pobjedu u klasi napravio i izuzetan rezultat u generalnom poretku trke, stigavši na treće mjesto.

U brojnoj i uvijejk neizvjesnoj klasi H14 još jednom je slavio Mladen Šoljić koji je očito u izvrsnoj formi, dok ga “vječiti” rival i prošlogodišnji šampion klase, Bakir Hadžić ni ovdje nije uspio pratiti. Na kraju je Hadžić završio na trećem mjestu klase, dok je odlično drugo mjesto ubilježio Milorad Drinić s Opel Astrom.

Pored dobrih vožnji i rezultata uzbuđenju su pridonijela i dva žestoka izlijetanja. Prvo veliko odustajanje otišlo je na račun Dalibora Šobota, koji je u prvom zavoju izgubio kontrolu nad svojom Hondom, završivši pored staze. Srećom, sva šteta bilo je nekoliko parkiranih automobila, a organizatore treba pohvaliti jer je upravo tu bila označena zona koja je strogo zabranjena za gledaoce. Drugo izlijetanje dogodilo se Draganu Mićanoviću, s tim da je on kontrolu nad svojim prepoznatljivim VW Sciroccom izgubio u posljednjem zavoju trke. Žestok udarac u trotoar i saobraćajni znak rezultirali su silovitim prevrtanjem i udarcem u kombi mjerne službe. Srećom, u tom trenutku niko od gledalaca nije bio na tom mjestu, iako je rijetko ko mogao pretpostvatiti da bi moglo doći do ovakvog scenarija.

Sljedeća, a ujedno i zadnja trka ovogodišnjeg Šampionata BiH na brdskim stazama vozi se u Dubrovniku, 6. oktobra, gdje ćemo i zvanično znati ko su novi šampioni BiH.

Generalni poredak trke Nagrada Banja Luke 2013:
1 MILJKOVIĆ Nikola SRB N3 Real Motorsport – Honda Civic Type R /2:34.859/2:35.474/5:10.333
2 PEHLIĆ Šefik BIH H15 AMK PRO-DRIVE – Subaru Impreza STi /2:36.861/2:34.719/5:11.580
3 ILIĆ Vladimir BIH H13 AKK BRKIĆ SERVIS – Honda Civic /2:39.292/2:38.201/5:17.493
4 MILOVANOVIĆ Nemanja SRB H14 GM Racing – BMW E46 /2:41.038/2:36.645/5:17.683
5 HOTA Suad BIH H15 AK ArcRACING – Lancia Delta Integrale Evo /2:29.145/2:53.748/5:22.893
6 JOSIPOVIĆ Miroslav BIH H15 AMKK FAM SPORT – Opel Vectra STW /2:42.644/2:42.749/5:25.393
7 ŠOLJIĆ Mladen BIH H14 Optima Motorsport – Renault Clio /2:45.154/2:44.863/5:30.017
8 DRINIĆ Milorad BIH H14 AKK PROFESIONAL – Opel Astra /2:47.771/2:45.928/5:33.699
9 SIMIĆ Bojan BIH H12 AK CRANKSHAFT – Peugeot 106 XSI /2:47.405/2:47.394/5:34.799
10 HADŽIĆ Bakir BIH H14 AK ArcRACING – Honda Integra Type R /2:48.084/2:47.976/5:36.060
11 DOJČINOVIĆ Goran BIH N2 AMK BANJA LUKA – Peugeot 106 GTI /2:49.687/2:48.191/5:37.878
12 BILOŠ Dario BIH H14 AKK BRKIĆ SERVIS – VW Golf /2:50.638 /2:47.448/5:38.086/27.753
13 RIĐEŠIČ Slaviša BIH N2 Optima Motorsport – Peugeot 106 /2:50.231/2:49.083/5:39.314
14 MAKSIMOVIĆ Srđan BIH N2 Optima Motorsport – Citroen Saxo VTS /2:50.364/2:49.036/5:39.400
15 SEFERAGIĆ Nihad BIH H14 AMK AUTO-SPORT – Vw Polo /2:47.591/2:52.150/5:39.741
16 FILIPOVIĆ Dragan SRB H12 ASK CENTAR BOBAN – Peugeot 106 /2:51.798/2:49.613/5:41.411
17 JUGOVIĆ Hrvoje BIH H14 AMK BANJA LUKA – Alfa Romeo 156 /2:55.932/2:52.633/5:48.565
18 BODNARUK Krešimir BIH N3 AK Spin – Honda Civic Type R /2:53.202/2:57.036/5:50.238
19 HALILAGIĆ Asmir BIH N2 AMK EXTRA SPORT – Opel Corsa /3:03.926/2:59.641/6:03.567
20 LEHPANER Nenad BIH N2 AK Spin Sarajevo – Peugeot 106 16v /3:02.828/3:02.395/6:05.223
21 DAUTOVIĆ Elmedin BIH H14 AMK PRO-DRIVE – Renault Clio /3:08.897/2:57.639/6:06.536
22 MUJKIĆ Adis BIH H14 AMK PRO-DRIVE – Opel Corsa /3:09.439/3:04.604/6:14.043
23 VUJASIN Dejan BIH H12 Optima Motorsport – Peugeot 106 /2:59.785/3:16.370/6:16.155
24 EMRIĆ Šefik BIH H14 S57 MOTORSPORT – Opel Astra GSi /3:10.070/3:06.182/6:16.252
25 ZAHIROVIĆ Mario SRB H12 ASK CENTAR BOBAN – zastava Yugo /3:10.744/3:10.915/6:21.659
26 ĆEHIĆ Sanel BIH H15 AMK PRO-DRIVE – Alfa Romeo 156 /3:14.597/3:07.289/6:21.886

There are no comments yet

Why not be the first

Leave a Reply