Ljubijankić slavio u Vlasenici

Tekst i foto: Rijad Begić

Peta trka šampionata BiH na brdskim stazama vožena je u Vlasenici. Trku je obilježila velika borba na stazi kao i “fair play” van nje. Lista od 21 takmičara je sigurno bolja od one koju smo imali na Jahorini. Organizatoru su u prilog išli i dobro vrijeme kao i nešto veća pauza između zadnje trke koja je vožena prije Vlasenice.

U klasi N2 vidjeli smo neočekivan ishod. Povratnik na brdske staze, Mirsad Krainović je doslovno letio stazom i baš kada se činilo da je pobjeda u Vlasenici sigurna, Krainović izlijeće na kočenju i gubi dragocjeno vrijeme. Takav ishod doveo je Milana Stojnića na prvo mjesto.

Harun Hadžić je ponovo slavio u klasi N3. Iako je imao velike probleme s mjenjačem svoje Honde Civic Type R, slavio je ispred Krešimira Bodnaruka koji je također imao tehničke probleme.

Klasa E1-14 je konačno dobila novog pobjednika. Dejan Tatić je pobijedio u Vlasenici, na mjestu gdje je 2014. godine debitovao, također pobjedom. Ispred ovog momka je sjajna budućnost i od njega možemo očekivati još bolje rezultate u budućnosti. Na ruku mu je išlo i stanje Dojčinovićevog auta, ali jedno je sigurno – Dojčinovića je teško otpisati i u takvim situacijama. Ipak, mlađi Banjalučanin iz Vlasenice ide kući zadovoljniji.

U klasi E1-15, u Vlasenici je slavio Jasmin Hrnić. Konačno je posložio sve kockice i pobijedio žestokog rivala Hasana Ljubijankića koji se ovaj put mora zadovoljiti drugim mjestom.

Najzanimljivije je bilo u klasi E1-16. Iako je Salih Ljubijankić očekivao novu sigurnu pobjedu, za nju se morao posebno potruditi. Sjajni Đani Đelmo je u dosta slabijem autu disao za vratom Cazinjaninu i pobjeda mu je izmakla “za dlaku”. Bakir Hadžić je u nedjelju odustao od takmičenja zbog mehaničkog kvara na njegovoj Hondi Integri.

U klasi Historic ponovo smo vidjeli samo jednog takmičara. Ovoga puta to je bio njen aktuelni prvak Dane Milenović koji je za ovu sezonu osvježio izgled svog Fiata 128. Obzirom na snagu i zapreminu motora, Milenović je ostvario odličan rezultat i u generalnom plasmanu.

Na početku smo spomenuli “fair play”. Termin koji više vezujemo za nogomet, ovaj put je svoju primjenu našao u autotrkama. Lideru klase, Edisu Hadžipašiću je na subotnjim treninzima pukao zadnji diferencijal. Subaru je odmah prebačen u Banja Luku na popravku, a u svemu tome mu je pomagao ni manje ni više nego njegov najveći konkurent za titulu, Sanel Ćehić. Subaru je preko noći popravljen i vraćen za Vlasenicu. Ishod trke je manje bitan u ovakvim slučajevima. Pobjedu je odnio Sanel Ćehić, ali na ovoj trci je pobijedio sport i zbog toga, oba vozača zaslužuju maksimalno poštovanje.

Naredna trka se vozi već za sedam dana na stazi Lopare u blizini Bijeljine.