Hoti pobjeda i rekord staze u Vlasenici

Sedma trka u ovoj sezoni Šampionata BiH na brdskim stazama vozila se proteklog vikenda u Vlasenici. Na stazi koja je duga čak 7,1 kilometara trku je uspješno završilo 26 vozača, a uvjerljivo najbržio je bio Suad Hota u Lanciji Delti Integrale Evo.

bt-vlasenica-2012-135

Trka je prošla u izuzetno dobroj organizaciji, pa je, zahvaljujući činjenici da u obje vožnje nije zabilježeno nijedno prekidanje trke i odustajanje, cijela trka završena u rekordno kratkom vremenu, uz maksimalnu efikasnost organizatora. Jedinu sjenu na organizaciju trke bacila je mjerna služba, pa je do zvaničnih rezultata bilo prilično teško doći, kako medijima, tako i samim vozačima.

Nakon dvije vožnje u Vlasenici, neuhvatljiv je bio Suad Hota u Lanciji Delti Integrale Evo. Nakon opsežnih radova i poboljšanja na automobilu, problemi i kvarovi su ovaj put izostali, pa je Hota imao priliku pokazati svu snagu svog automobila. Sa najboljim vremenom jedne vožnje gdje je 7,1 kilometar prešao za samo 3 minute i 40 sekundi uspio je ujedno oboriti i rekord staze u Vlasenici, nadmašivši tako dosadašnji rekord Borisa Miljevića, koji je u svojoj formuli Nissan 2008. godine stazu odvezao za 3 minute i 41 sekundu. Uz ovako fenomenalnu vožnju nije ga uspio uhvatiti ni Miroslav Josipović u Opel Vectri ST, koji je također pokazao odličnu vožnju, pa je Hota itekako zasluženo došao do pobjede u generalnom poretku trke kao i u poretku klase H2000+.

Pored Hote i Josipovića, treći najbrži vozač u Vlasenici bio je Mišel Radošević sa svojim odlično prepremljenim Citroenom Saxom VTS. Izuzetno brza vožnja donijela je Radoševiću uvjerljivu pobjedu sa skoro 30 sekundi prednosti u klasi H1400, čime se potvrdilo da je bila prava šteta da ga nismo bili u prilici gledati i na početku sezone, kada je izostao zbog pripreme automobila.

Treba spomenuti i odličnu vožnju Davora Domazeta, kojeg prilično opasno izlijetanje van staze i zaštitne ograde na subotnjim treninzima očito nije prestrašilo. Domazet je u svom stilu brzo i “čisto” odvezao trku pobjedivši uvjerljivo u klasi N3, uz četvrto mjesto u generalnom poretku trke. Također, sa ovom pobjedom u klasi N3 Domazet je već sada osigurao šampionsku titulu u klasi, pa ostatak sezone može odvesti prilično rasterećeno.

Najneizvjesnije je svakako bilo u klasi H1600, gdje su veteran Šampionata, ali i ove staze Dragan Mićanović i Vladimir Ilić vodili bitku za pobjedu u stotinku. Tako je nakon dvije vožnje, tačnije nakon 14,2 “trkaća” kilometra u klasi pobjedu odnio iskusni Mićanović, ali sa minimalnih 0,01 sekundi ispred Ilića.

U klasi H2000 još jednom je dominirao Bakir Hadžić, s tim da mu ovaj put prvi pratilac nije bio Mladen Šoljić, nego Nihad Seferagić iz Cazina, koji pokazuje sve bolju formu iz trke u trku.

There are no comments yet

Why not be the first

Leave a Reply