Hašić najbrži i u Sarajevu

Prošlog vikenda održana je druga trka ovogodišnjeg Šampionata BiH na brdskim stazama. Nakon Skradina koji je otvorio sezonu, vožena je trka Nagrada Istočnog Sarajeva 2015.

IMG_5920

Ova trka i staza su se po prvi put našli u kalendaru Šampionata, pa su bili prilična nepoznanica čak i vozačima iz Sarajeva. Trka se vozila na dionici od 4 kilometra, na putu koji povezuje Lukavicu i Jahorinu, a koji je ujedno jedan ov najnovijih putnih pravaca ovakve konfiguracije, pa je stanje asfaltne podloge i sama širina staze pozitivno utjecala na sigurnost trke.

S obzirom na lošu vremenu prognozu, koja se ovaj put pokazala i vrlo tačnom, na startnoj listi trke pojavio se sasvim solidan broj takmičara, njih 33, dok je na kraju trku uspješno završilo 22 takmičara. Uprkos lošim vremenskim uslovima zabilježena su tek tri odustajanja i to sa relativno malim posljedicama po automobile.

U obje vožnje nedjeljne trke uvjerljivo najbrži je bio Kemal Hašić sa Subaru Imprezom WRX STi, pa je tako nakon trke u Skradinu upisao još jednu pobjedu u najsnažnijoj klasi E1-17, ali i još jednu pobjedu u generalnom poretku trke. Iako se iščekivala veća neizvjenost u ovoj klasi jer su na startu bili i višestruki šampion Suad Hota sa Lanciom Deltom Integrale EVO, kao i Sanel Ćehić sa još jednom Subaru Imprezom, Hašić i njegov automobil su bili u vrhunskoj formi, pa je Ćehić završio kao drugoplasirani u klasi i trećeplasirani u generalnom poretku sa 16,8 sekundi zaostatka iza Hašića. Trećeplasirani u klasi završio je Hota, kojeg su od boljeg rezultata spriječili tehnički problemi sa automobilom.

IMG_5860

Jednako spektakularnu vožnju na ovoj trci pokazao je i višestruki šampion Bakir Hadžić. On je očito sezonu zapoočeo u vrhunskoj formi, pa je uprkos kiši pokazao pravu šampiuonsku brzinu i preciznost koja ga je dovela do uvjerljive pobjede u klasi E1-16 i do odličnog drugog mjesta, odmah iza Hašića. Drugo mjesto u klasi automobila sa motorom do 2,000 ccm pripalo je Enginu Bešireviću sa Renault Cliom Williams, koji je također pokazao brzu vožnju uprkos vožnji sa gumama za suhu podlogu.

IMG_5878

Uz Hadžića i Hašića svakako je pažnju privukao i goran Dojčinović. On je spektakularno brzom i preciznom vožnjom uspio sa svojom Hondom Civic 1,4 iz klase E1-14 doći do nevjerovatnog četvrtog mjesta u ukupnom poretku trke, sa minimalnim zaostatkom iza trećeplasiranog Ćehića, i ostavivši iza sebe takmičare sa znatno snažnijim automobilima. Jasno, uz takvu vožnju pobjeda u klasi nije dolazila u pitanje, pa je odnio pehar za prvo mjesto sa značajnom prednošću ispred drugoplasiranog u klasi, Dejana Tatića, također u Hondi Civic 1,4.

IMG_6058

Očekivano, u klasi E1-15 dominirao je Vladimir Ilić sa Hondom Civic. Uvjerljiva pobjeda u klasi, ispred Hasana Ljubijankića, pokazala je da Ilić nije izgubio šampionsku formu, te da s pravom i dalje spada među najbrže i najpreciznije vozače našeg šampionata.

IMG_5806

U klasi N3 imali smo dvoboj dvije Honde Civic Type R. Prilično bliska borba Saliha Ljubijankića i Krešimira Bodnaruka odlučena je u drugoj vožnji kada je Bodnaruk ipak pokazao bolju i bržu vožnju, pa je došao do zaslužene pobjede, s nadom da su problemi s autom iza njega, te da će se i na preostalim trkama vratiti u dobru formu.

IMG_6053

U klasi N2 pobjedu je odnio Jasmin Hrnić sa Peugeotom 106 GTi, dok je u istoj klasi sa poprilično nekonkuretnimn Yugom nastupio i Miro Gerh.

IMG_5745

IMG_5738

U grupi “historic” automobila nastupio je i upisao pobjedu Dane Milenović sa svojim FIAT-om 128 s motorom zaprmeine 1,300 ccm, a koji je pokazao dovoljno snage i brzine da se nosi i sa mnogo modernijim i snažnijim automobilima.

Potpune rezultate sa brdske trke Nagrada Istočnog Sarajeva 2015. možete pogledati OVDJE.