Harun Hadžić – prvak BiH u disciplini brdske trke A02

Harun Hadžić je mladi i ambiciozni vozač iz Sarajeva. Iako je jedan od najmlađih učesnika u Šampionatu BiH na brdskim stazama, Harun je uvijek u samom vrhu. Sa svoje 23 godine, Harun iza sebe ima tek dvije pune sezone i osvojenu titulu šampiona BiH u klasi N3. Malo mu je nedostajalo da to uradi već u prvoj sezoni, ali je ipak morao sačekati godinu dana. U razgovoru sa Harunom, on nam je otkrio kako je sve počelo, osvrnuo se na svoju šampionsku godinu i saopštio nam planove za narednu godinu.

Harune, prije svega čestitke na uspješnoj godini. Titula šampiona je sigurno dječački san, reci nam, kako je sve krenulo?

S obzirom na to da je moj otac višestruki šampion i već dugo aktivno učestvuje u Šampionatu BiH, ja sam još od malih nogu pratio njega na trkama, gledao sam njegove vožnje i tako sam zavolio to. Kada sam imao 10 godina počeo sam se baviti kartingom, ali sam u jednom momentu morao prekinuti bavljenje zbog privatnih razloga. Moj povratak u autosport se desio 2015. godine kada sam počeo da vozim brdski šampionat u automobilu Honda Civic Type R.

Iza tebe je veoma uspješna godina. Kakvi su tvoji utisci?

Preko zime, urađena je ozbiljna revizija automobila i to mi je dalo mogućnost da razmišljam o takmičenju i sa vozačima van BiH. Ta ideja se rodila još prošle godine kada sam u Buzetu na trci za evropsko prvenstvo u brdskim trkama pobijedio višestrukog prvaka Austrije i jednog od najbržih vozača u toj klasi. Već na prvoj trci u Skradinu ispostavilo se da su očekivanja bila realna i da sam izuzetno konkurentan. Tu sam slavio pobjedu u ukupnom plasmanu svoje klase i najavio odličnu sezonu. Zatim je uslijedila trka u Kotoru gdje sam na treninzima imao najbrže vrijeme, ali sam u trci imao probleme sa automobilom i morao sam se zadovoljiti trećim mjestom u ukupnom poretku klase. Tehnički problemi su me pratili tokom čitave godine, ali sam uprkos tome uspijevao da pobjeđujem u našem Šampionatu. Kruna sezone je bila u Buzetu kada sam u evropskoj konkurenciji bio drugi. Mogu reći da sam zadovoljan svojom sezonom, iako bih volio da imam jaču i brojniju konkurenciju u svojoj klasi u domaćem Šampionatu.

Nova 2018. godina se bliži, nova sezona i novi izazovi. Šta planiraš za narednu godinu?

Još uvijek nisam siguran šta ću voziti naredne godine. Kao što sam već rekao, u domaćem šampionatu nemam konkurencije u klasi N3, a meni nije zanimljivo da vozim trke i osvajam titule na taj način. Ovdje sam da se trkam i pokažem koliko mogu. Postoji mogućnost da ću ostati u N3 jer tu već imam pripremljen auto, a u toku je priprema i novog automobila za jaču klasu u kojoj bi sigurno bilo dobrog nadmetanja.

Kada si već spomenuo pripremu automobila, šta to sve podrazumijeva?

Kada pogledate automobile koje vozimo na trkama, oni manje-više liče na svoje cestovne izvedbe. Ipak, malo toga imaju zajedničkog, sve zavisi od klase za koju pripremate auto. Ako pripremate auto za neku od klasa grupe N, on će imati više komponenti serijskog auta. Za grupe A i E1, prerade su obimnije i veće su mogućnosti. Kod svakog automobila koji spremate za trke, prvo se vadi enterijer i sve ono što je u trkaćem automobilu nepotrebno. Kada to završite, ubacuje se zaštitni kavez koji dodatno učvrsti automobil i osigurava vozača u slučaju nezogde. Nakon toga, rade se prerade na motoru, mjenjaču, ugrađuje se sportski ovjes. To bi bila priprema automobila u najkraćim crtama. Naravno, kada sve sklopite, potrebno je tesitrati funkcionalnost automobila i doraditi sve finese koje mogu donijeti onu ključnu razliku.

Razgovarao: Rijad Begić