Brdska trka Vlasenica 2018: Veliki broj takmičara i dosta uzbuđenja

Petnaesto izdanje brdske trke u Vlasenici obilježio je veliki broj takmičara. Na stazi dugoj 5.650 metara takmičilo se 35 vozača.

U klasi Historic takmičila su se četiri vozača. U klasi P1, pobjedu je odnio debitant iz Sarajeva, Rijad Begić, vozač Auto 4×4 Cluba. Dvoboj na treninzima iz P2 klase se nastavio i na trkama u nedjelju, a pobjedu je ipak odnio Dane Milenović, dok je Haris Memišević imao tehničkih problema sa svojim Peugeotom 205. To ga nije omelo da pored drugog mjesta u klasi osvoji i drugo mjesto u generalnom plasmanu Historic klase. Klasa P3 je bila u znaku Adisa Abdića i njegovog VW Golfa GTI. Osim pobjede u svojoj klasi, Cazinjanin je osvojio i treće mjesto u generalnom plasmanu ove kategorije.

U klasi N2 vidjeli smo tijesnu borbu Dejana Vujasina i Srđana Maksimovića. Maksimović je nakon prevrtanja u subotu ipak uspio da pripremi svoj auto za trku i bio je veoma konkurentan, ali je Vujasin ipak odnio pobjedu. Treći je bio Draško Cunjak, dok je četvrto vrijeme ostvario Amel Semanić u Hondi Civic.

U klasi N3 Harun Hadžić i dalje ostaje neuhvatljiv. Uz odičan niz pobjeda Hadžić je sa pobjedom u Vlasenici došao i korak bliže drugoj tituli šampiona u svojoj karijeri. Drugo mjesto je osvojio Krešimir Bodnaruk, koji je prikazao zavidnu brzinu i bio je sasvim blizu Hadžića.

U klasi E1-14 smo vidjeli pomalo neočekivan rasplet. Dejan Tatić je upisao novu pobjedu u klasi. Njegov glavni konkurent, Armin Mujkanović, činio se još bržim. Svaku krivinu, publika ga je ispratila aplauzom, ali isklizavanje i udarac u ivičnjak su Mujkanovića ostavili na tri točka, te su tu šanse za pobjedu i nestale. Drugo mjesto je zauzeo Aleksandar Tanović iz Srbije, a Mujkanović je završio treći sveukupno, ali je u konkurenciji Šampionata BiH, ipak, bio drugi.

Zasigurno najuzbudljivija klasa bila je E1-15. Čak tri vozača su se borila za pobjedu, a njih 11 je nastupilo na trci. Pobjedu je odnio Jasmin Hrnić, a nakon brojnih problema s autom u Loparama, Goran Dojčinović se vraća na pravi put, pa je trku završio na odličnom drugom mjestu. Trećeplasirani je bio Dželhad Mujkić iz Velike Kladuše u odlično pripremljenom Volkswagen Golfu. Gost iz Srbije, Goran Rabasović, je nakon brojnih problema sa mjenjačem Citroena C2 R2 uspio da završi takmičenje i sa velikim optimizmom dočeka nastavak sezone u svom šampionatu. Asmir Halilagić je uz manje izlijetanje uspio da završi na petoj poziciji, ispred Nihada Seferagića u Opel Corsi. Boris Novak je odvezao sjajnu trku sa svojim Yugom i zauzeo sedmo mjesto. Dragan Mićanović je svog VW Scirrocca dovezao do osme pozicije, a Renato Živković je na svojoj prvoj ovosezonskoj trci ostvario deveto vrijeme.

Klasa E1-16 je donijela dobru borbu, ali i zabunu na kraju trke. Salih Ljubijankić je bio prvi. Njegova Honda Civic je ovog puta radila savršeno. Drugo mjesto je osvojio Bakir Hadžić koji je zbog propusta u mjerenju vremena skoro ostao bez svoje zarađene pozicije. Treće mjesto je osvojio Milorad Drinić u Hondi Civic. Četvrto mjesto je osvojio još jedan legendarni vozač trka u BiH, Mladen Šoljić u svom Renault Cliu Cup. Peti je bio Vladimir Đukić, a šesto mjesto je pripalo Šefiku Emriću.

U najjačoj klasi Edis Hadžipašić je upisao uvjerljivu pobjedu, dok je drugo mjesto pripalo Miladinu Lučiću kojem je ovo bila prva trka sa novim automobilom. U ovoj klasi smo vidjeli i dva odustajanja. Prvo je odustao Branimir Simić, koji se na brdske staze vratio sa posebno pripremljenim Mitsubishijem Coltom, a za njim je odustao i Sanel Ćehić sa svojom Opel Astrom OPC.

Naredna trka šampionata se vozi za dvije sedmice u Cazinu, na čuvenoj Krajiškoj Zmiji.