Brdska trka Skradin 2018: Ćehić najbrži iz BiH

PIŠE: Rijad Begić
Foto: Ivan Dujić Duja

Skradin – prelijepo mjesto u sklopu NP Krka po dvanaesti put je ugostilo najbolje brdaše iz Hrvatske, ali i regiona. Ove godine, Skradin je premijerno ugostio CEZ šampionat. Rezultat je 120 vozača na startnoj listi koja nikada nije bila duža u Skradinu. Iz BiH se takmičilo petnaest vozača.

Dane Milenović ponovo je usamljen u klasi Historic. Čini se da je njegovom Fiatu 128 prijao odlazak na more pa je savršeno radio i još jednom ostvario pobjedu u klasi. Kao i uvijek, njegov automobil je plijenio poglede mnogobrojne publike, a Milenović se potrudio da svojom vožnjom publici ponudi još više.

U klasi N3 smo očekivali dvoboj između njenog aktuelnog prvaka, Haruna Hadžića i novajlije u klasi, Fahrudina Dolića. Već na treninzima se vidjelo da je Hadžić došao sa jasnom namjerom u Skradin. Doliću treba još vremena da se privikne na novi auto, a Hadžić je bio u tijesnoj borbi za sami vrh klase i u međunarodnoj konkurenciji.

Kao što je bio slučaj u klasi Historic, tako je i u E1-14 svoju trku vozio Armin Mujkanović. Takmičar SAK Spark Tuzla je po prvi put nastupio u Skradinu i zadovoljan se može vratiti kući s obzirom na postignuto.

U klasi E1-15 vidjeli smo veliku borbu. Nakon problematičnih Lopara, Dželhad Mujkić je u Skradinu izgledao odlično i njegov Golf je ponovo radio kako treba. Ipak, Jasmin Hrnić ne dozvoljava konkurenciji da mu preotme prvu poziciju. Hasan Ljubijankić je završio na trećoj poziciji što je nakon izlijetanja u Loparama odličan rezultat. Četvrti u klasi bio je Asmir Halilagić, vozač AMK Extra Sport Cazin.

Nakon svih problema koji su ga pratili prethodne dvije sezone, nakon operacije kuka, Bakir Hadžić je ponovo na tronu. Da pobjeda u Loparama nije bila slučajnost, dokaz je nastup u Skradinu gdje je pobijedio svog velikog rivala Saliha Ljubijankića i učvrstio svoju lidersku poziciju u klasi. Vladimir Đukić je trku završio na trećoj poziciji, a Mladen Šoljić je bio četvrti. Peta pozicija je otišla u ruke Šefika Emrića u Opel Astri.

Najjača klasa je obećavala uzbudljivu trku, međutim već nakon plaćenog treninga ostali smo bez prvaka klase. Edis Hadžipašić je odustao zbog teškog kvara na motoru koji nije bilo moguće otkloniti do nedjeljne trke. Sanel Ćehić je tako ostao sam sa Alemom Semanićem u klasi, a pobjedu je odnio Ćehić čija je Astra OPC radila savršeno.

U šampionatu BiH slijedi duža pauza, sve do polovine jula kada se vozi trka u Vlasenici.