Brdska trka I. Sarajevo 2017: Povratak na Jahorinu

Piše: Rijad Begić
//////////////////
Nakon nekoliko godina pauze, brdske trke se ponovo vraćaju na olimpijsku ljepoticu – Jahorinu. Iako se dosta polemisalo o tome da li trka treba da se održi, nakon radova na otklanjanju nedostataka staze i inspekcije Sportskog auto moto Saveza BiH, odlučeno je da će se trka održati u planiranom terminu.

Što se same staze tiče, radi se o dionici puta Pale – Jahorina. Dužina iznosi tačno 3km. Nakon tehnički zahtjevnih staza, ova iziskuje snagu automobila pošto je dosta otvorena i brza. Jasno je da će vozači iz jačih klasa imati veliku, gotovo nedostižnu prednost u odnosu na one u slabijim klasama.

Kada pogledamo stanje na tabeli, do smjene na čelu došlo je u klasi N2. Vujasin je preuzeo vodstvo u klasi, a Riđešić je pao na drugo mjesto. Treći je i dalje Beširević, a četvrti Milan Stojnić.

Nakon uzbudljive 2016. godine i velike borbe Hadžića i Ljubijankića, ove godine dešavanja u klasi su očekivana i sve je lakše predvidjeti. Hadžić za sada dominira klasom i nakon Malačke vodi kako u klasi N3, tako i u grupi N.

Dojčinović je bodovno poravnat s Orbovićem, a klasa E1-14 bi mogla dobiti još jednog takmičara koji ipak nije nastupio u Splitu, Dejana Tatića. Treba spomenuti da je Dojčinović jedan od rijetkih aktivnih vozača koji je vozio ovu stazu sada već daleke 2006. godine pa možemo očekivati veoma dobre vožnje.

Vrh klase E1-15 je i nakon Malačke ostao rezervisan za Hasana Ljubijankića. Jasmin Hrnić nije našao pravi odgovor na Ljubijankićeve vožnje, ali od tog momka sigurno možemo očekivati sjajne vožnje u budućnosti.

Klasa koja ove godine izaziva najviše pažnje je E1-16. Salih Ljubijankić nakon odličnog početka sezone i tri pobjede na tri održane trke drži vodstvo u klasi ali i u generalnom plasmanu Šampionata BiH. Ipak, i dalje može biti neizvjesno jer je još uvijek vrlo blizu Bakir Hadžić, dok ne treba otpisati ni aktuelnog šampiona klase, Nihada Seferagića, koji je i dalje jako brz. Ove godine Đani Đelmo definitivno nema sportske sreće, ali ako riješi probleme s automobilom možemo ga očekivati u borbi za pobjede jer je kroz prošlu sezonu pokazao koliko može.

Velika borba za prvo mjesto u klasi E-17 se vodi između Ćehića i Hadžipašića. Pomalo neočekivano, debitant na brdskim trkama je u dobroj poziciji i nakon tri trke vodi s jednim bodom prednosti ispred Ćehića koji brani titulu. Čini se da Hotine šanse za titulu polako nestaju jer će propustiti trku i na Jahorini što znači da je to treća trka bez bodova za najtrofejnijeg vozača klase. Na Jahorini očekujemo nastup i Adisa Mujkića u Alfi Romeo 156 V6.

Subota je rezervisana za treninge, a prvi se vozi već od 11:00 sati. Zvanična trka se vozi u nedjelju s početkom u 12:00 sati.